how toترفند اینستاگرامی

روم اینستاگرام چیست؟ | ساختن روم در اینستاگرام [2023]

به این آموزش امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 4]

 روم اینستاگرام چیست؟ | ساختن روم در اینستاگرام [2023]

فیس بوک در سال 2021 اینستاگرام را خریداری کرد و از آن زمان این دو شبکه اجتماعی ویژگی های ارتباطی و متقاطع بیشتری پیدا کردند. روم  یا Rooms اینستاگرام یک اکستنشن از ویژگی مسنجر فیس بوک با همین نام است. در این آموزش خواهیم دید که Messenger Room یا روم اینستاگرام چیست و افزون بر آن، روش ساختن روم در اینستاگرام و همچنین استفاده و اشتراک گذاری روم اینستاگرام را به شما نشان خواهیم داد، پس با روشتک همراه باشید.

اتاق ها یا Rooms اینستاگرام چیست؟

بطور چکیده در پاسخ به پرسش روم اینستاگرام چیست، باید گفت اتاق‌ یا روم اینستاگرام (اتاقهای پیام رسان اینستاگرام) همان رومی است که در فیس بوک یافت می شود و در واقع یک بستر تماس ویدیویی است، هرچند که با تماس ویدئویی معمولی یا کنفرانس کمی تفاوت دارد.

آنچه اتاق یا روم اینستاگرام را متفاوت می کند پیوسته بودن آنهاست. اتاقها به جای درست کردن دیداری یکباره یا تماسی مستقیم با شخص همچنان  زنده  و Live مب باشند. شرکت کنندگان می توانند هر زمان که بخواهند وارد آن شوند و مانند یک فضای مجازی  پس از ساخت روم یا اتاق نیاز نیست که  میزبان هم در آنجا باشد.

داشتن اکانت فیس بوک برای شرکت در روم اختیاری است

نکته دیگری که روم ها یا اتاق ها را بی همتا می سازد شمار شرکت کنندگان و شیوه عضویت آنها است. روم ها یا اتاق های فیس بوک/اینستاگرام می توانند تا حداکثر 50 شرکت کننده داشته باشند ، اما لازم نیست همه به طور همزمان در آنجا حضور داشته باشند.

مهمتر از همه ، شرکت کنندگان حتی نیازی به داشتن حساب Instagram یا Facebook ندارند. میزبان می تواند لینک یا پیوند دعوتی ساخته و افراد می توانند از هر دستگاهی به آن متصل شوند. با این حال ، کسانی که اینستاگرام یا فیس بوک ندارند فقط می توانند زمانی که میزبان هم هست در روم باشد.

ساختن روم در اینستاگرام و اشتراک گذاری روم

  1. روم اینستاگرام را می توان در بخش پیام های دایرکت اینستاگرام پیدا کرد. در دستگاه آیفون، آیپد یا اندروید، برنامه اینستاگرام را باز کنید و سپس آیکون Messenger یا پیام رسان را در بالا-راست برنامه تَپ کنید(با انگشت ضربه بزنید).
    روش استفاده از اتاق های اینستاگرام یا Instagram Rooms
    روش استفاده از اتاق های اینستاگرام یا Instagram Rooms
  2. پس از آن به زبانه Rooms یا اتاق ها رفته و سپس در بالای برنامه آیکون دوربین را بتپید.
    آیکون دوربین
    آیکون دوربین
  3. اکنون Create a Room یا ایجاد یک اتاق را برگزینید.
    Create a Room
    Create a Room
  4. شما می توانید لینک یا پیوند اشتراک گذاری روم اینستاگرام را در بالای برنامه ببینید. پس برای فرستادن آن به دیگران دکمه Share Link را بتپید.
    روم اینستاگرام یا Messenger Room چیست
    Create a Room
  5. در زیر آن نیز شما می توانید دوستان اینستاگرامی یا فیسبوکی خود را نیز با تَپ کردن دکمه Invite به روم اینستاگرام دعوت کنید. پس از دعوت همه می توانید با تَپ کردن دکمه Join Room وارد اتاق شوید.
    دکمه Join Room
    دکمه Join Room

همانطور که پیشتر گفتیم ، تا زمانی که روم اینستاگرام را حذف نکنید ، برجای می ماند. بنابراین شما و هر شخص دیگری که دعوت شده است همیشه می توانید از زبانه Rooms وارد اتاق ها شود.

این تقریباً همه چیزی بود که می شد درباره روم های اینستاگرام به شما بگوییم، اتاق های اینستاگرام به سادگی اتاق های مسنجر فیس بوک هستند که این دو پلتفرم را بیشتر به هم نزدیک می کند – برای نمونه ، می توانید از طریق اینستاگرام به دوستان فیس بوکی پیام دهید.

منبع
howtogeek

vala

وبسایت آموزشی روشتک در زمینه فناوری های نوین در پایان تابستان سال 2017 میلادی توسط علی عباسی دانشجوی رشته اینترنت و شبکه های گسترده بنیان گذاشته شد که در آغاز برای او تا اندازه ای این کار جنبه سرگرمی داشت، اما رفته رفته و با کار پیوسته، این وبسایت هم اکنون رویه ای جدی تر از پیش به خود گرفته است تا در زمینه آموزش و فناوری های نوین همراهی خوب برای شما باشد.

یک دیدگاه

  1. روم تلگرام راچگونه بایدبسازیم؟آیابایدازحریم خصوصی برای ساخت استفاده کنیم چون اتاق تلگرامشوبرداشتن میشه توضیح بدین دقیق و من یه اتاق تلگرام بایه اکانت دیگه واسم ساختن که اونم پاک کردم اشتباهی ولی الان فعال مونده نمیدونم چجوری پاکش کنم اینم بهم بگین مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا