how toترفند های آیفون

کپی کردن متن عکس در آیفون + آموزش ویدیویی (2022)

به این آموزش امتیاز دهید
[کل: 1 میانگین: 5]

کپی متن تصویر در ایفون با ویژگی Live Text

گوشی های امروزیمی توانند کارهایی فراتر از گرفتن عکس یا فیلمبرداری انجام دهند. برای نمونه شما می توانید با گوشی آیفون خود از یک متن عکس بگیرید و آن را به نوشته ای واقعی در گوشی خود تبدیل کنید. در این آموزش می خواهیم روش کپی کردن متن عکس در آیفون را به شما نشان دهیم پس با ما همراه باشید.

iOS 15 که در سال 2021 میلادی و به تازگی معرفی گردیده چندین ویژگی تاره را در برنامه Photos معرفی کرده است. ویژگی Visual Lookup می توانید اشیا را شناسایی کند و ویژگی Live Text نیز می تواند متن عکس را شناسایی کند و آن را کپی کرده، ترجمه نمود یا برای جستجو استفاده کرد.

آموزش ویدیویی کپی کردن متن عکس در آیفون

آموزش ویدیویی کپی کردن متن عکس در آیفون

چگونه می توان متن عکس را در آیفون iOS 15 به متن واقعی تبدیل کنیم؟

برای کپی متن تصویر در آیفون گام های زیر را دنبال کنید:

  1. نخست می باید از چیزی که روی آن نوشته ای دارید عکس بگیرید البته اگر از پیش چنین عکسی نگرفته اید. سپس برنامه Photos را در آیفون خود باز کنید.

    "<yoastmark

  2. عکسی را که دارای متن است برگزینید.
    انتخاب عکس
  3. اگر برنامه بتواند متن را شناسایی کند، یک آیکون کوچک Scan را در پایین، گوشه راست تصویر خواهید دید.
    آیکون کوچک Scan
  4. متن شناسایی شده شما برجسته و highlight می شود. با برجسته شدن متن شما می توانید از آن استفاده کنید. پس برای فعال شدن ابزار Select متن را تپیده (با انگشت لمس کرده) و نگه دارید.
    کپی کردن متن عکس در آیفون
  5. این کار نوار ابزاری را نمایان می سازد که می توانید در آن گزینه های بیشتری همانند Copy، Select All، Look Up، Translate و Share و با تپیدن آیکون 3 نقطه گزینه های بیشتری را ببینید.
    Copy، Select All، Look Up، Translate و Share
  6. پس از کپی کردن متن، شما می توانید آن را در هرجایی که خواستید Paste کنید.

vala

وبسایت آموزشی روشتک در زمینه فناوری های نوین در پایان تابستان سال 2017 میلادی توسط علی عباسی دانشجوی رشته اینترنت و شبکه های گسترده بنیان گذاشته شد که در آغاز برای او تا اندازه ای این کار جنبه سرگرمی داشت، اما رفته رفته و با کار پیوسته، این وبسایت هم اکنون رویه ای جدی تر از پیش به خود گرفته است تا در زمینه آموزش و فناوری های نوین همراهی خوب برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا