تنظیمات ایرپاد

خاموش کردن ایرپاد اپل یا فعال کردن حالت کم مصرف ایرپاد (2021)

به این آموزش امتیاز دهید
[کل: 2 میانگین: 3]

خاموش کردن ایرپاد اپل یا فعال کردن حالت کم مصرف

آیا می خواهید عمر باتری ایرپاد، ایرپاد پرو یا ایرپاد مکس خود را افزایش دهید؟ از نظر فنی ایرپادهای اپل از دکمه Power یا خاموش/روشن بی بهره اند هرچند که شما می توانید آنها را در حالت low-power mode یا حالت کم مصرف قرار دهید. در این آموزش می خواهیم  روش خاموش کردن ایرپاد اپل را به شما نشان دهیم پس با ما همراه باشید.

اپل ایرپاد ها را به گونه ای طراحی نموده که نیاز به خاموشاندن آنها نخواهید داشت در نتیجه دیگر روی آن دکمه ای فیزیکی کار نگذاشته است. در واقع ایرپادها همیشه آماده هستند تا به دستگاه شما وصل شوند.

چگونه حالت کم-مصرف Airpods و Airpods Pro را فعال کنیم؟

برای انجام این کار گام های زیر را دنبال کنید:

  1. در ایرپادهای نسل 1 و 2 و نیز ایرپاد پرو شما می توانید low-power mode را با استفاده از کیس شارژ ایرپاد فعال کنید. برای این کار ایرپادها خود را در کیس شارژ گذاشته  تا وارد حالت من مصرف شوند. در این بازه، ایرپادهای شما شارژ کمتری مصرف می کنند و افزون بر آن نیز در کیس خود شارژ می شوند.
    خاموش کردن ایرپاد اپل یا فعال کردن حالت کم مصرف ایرپاد
    خاموش کردن ایرپاد اپل یا فعال کردن حالت کم مصرف ایرپاد

روشن کردن حالت کم-مصرف در ایرپاد مکس

  1. در Airpods Max شما می توانید با گذاشت آنها روی یک سطح صاف برای مدت 5 دقیقه low-power mode را فعال کنید. زیرا با این کار ایرپاد مکس شما در می یابد که در حال استفاده از آن نیستید و برای همین شارژ شما را ذخیره خواهد کرد.
  2. بعنوان روش جایگزین نیز می توانید ایرپاد مکس خود را در Smart Case یا کیس شارژش بگذارید.
    روشن کردن حالت کم-مصرف در ایرپاد پرو مکس

ایرپاد مکس ها دارای ویژگی ذخیره سازی شارژ دیگری هستند که با خاموش کردن بلوتوث و ویژگی Find My پس از گذشت چند ساعت شارژ شما را ذخیره خواهد کرد.

هنگامی که ایرپاد مکس های خود را از کیسشان برای مدت 72 ساعت در می آورید ویژگی Power-saving آن نیز فعال می شود. در صورت نگه داشتن ایرپاد مکس در اسمارت کیسشان این بازه به 18 ساعت تغییر خواهد کرد.

vala

وبسایت آموزشی روشتک در زمینه فناوری های نوین در پایان تابستان سال 2017 میلادی توسط علی عباسی دانشجوی رشته اینترنت و شبکه های گسترده بنیان گذاشته شد که در آغاز برای او تا اندازه ای این کار جنبه سرگرمی داشت، اما رفته رفته و با کار پیوسته، این وبسایت هم اکنون رویه ای جدی تر از پیش به خود گرفته است تا در زمینه آموزش و فناوری های نوین همراهی خوب برای شما باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

-- بارگیری کد امنیتی --

دکمه بازگشت به بالا