carبرجسته ترین مطالب

طرح تبدیل ابرخودروها به نیمه کامیونها توسط فلیت لاگینگ

طرح تبدیل ابرخودروها به نیمه کامیونها توسط فلیت لاگینگ

طرح تبدیل ابرخودروها به نیمه کامیونها

هنگامی که به نیمه کامیون ها می اندیشید ، شاید بطور معمول خودروسازی لامبورگینی به ذهن شما خطور نکند. ، اما فیلیت لاگینگ (Fleet Logging) بر آن شده تا ابرخودروهای برخی از کمپانی های بزرگ را به نیمه کامیون برگزداند. البته بهتر است بگوییم که برخی از آنها از برخی دیگر بهتر به نظر می رسند ، اما به احتمال زیاد همه آنها می توانند با تسلا سِمی (Tesla Semi) که در سال 2021 روانه بازار خواهد شد به رقابت بپردازند.

Aston Martin

Aston Martin
Aston Martin

 اما آیا می دانید میان نیمه کامیون های اروپایی و آمریکای شمالی تفاوت هایی هست؟ درست است ، تقریباً تمام مدل های اروپایی از نوع CEO یا cab over engine هستند، بدین صورت که کابین رانند روی محور جلو و موتور قرار دارد، این در حالی است که بیشتر کامیون های آمریکای شمالی ” conventional” هستند بدین معنا که موتور کامیون در جلوی آن ست و کابین راننده روی محور جلو و موتور سوار نمی باشد. در نمونه COE کامیون های کوتاه تر و تریلر دراز تر است. در ادامه شما می توانید تصاویر بیشتری از طرح های ارائه شده را ببینید.

Ferrari

Ferrari
Ferrari

در واقع کامیون های کانویننتال، افزون بر آمریکای شمالی، در استرالیا و چین نیز، رایج هستند و در انگلستان با نام American cabs یا کابین آمریکایی و در هلند با نام torpedio cabs شناخته می شوند. در این مدل رانند کابینش پشت موتور جای دارد که درست مانند خودروهای سواری و پیکاپ تراک ها می باشد.

Koenigsegg | طرح تبدیل ابرخودروها به نیمه کامیونها توسط فلیت لاگینگ
Koenigsegg 
McLaren
McLaren
Pagani
Pagani
W Motors | طرح تبدیل ابرخودروها به نیمه کامیونها توسط فلیت لاگینگ
W Motors | طرح تبدیل ابرخودروها به نیمه کامیونها توسط فلیت لاگینگ

منبع
techeblog

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا