اخبار فناوریبرجسته ترین مطالب

اپل همچنان با ارزش ترین برند جهان در سال 2020 میلادی

اپل همچنان با ارزش ترین برند جهان است

اپل همچنان با ارزش ترین برند جهان است

گروه کارشناسان جهانی Interbrands به تازگی فهرست رده بندی با ارزش ترین برندهای جهان را منتشر ساخته که در آن تغییراتی را می توان دید. بر پایه رده بندی بهترین برندهای 2020 یا Best Global Brands 2020، کمپانی اپل با ارزش براورد شده 323 میلیارد دلار همچنان بعنوان با ارزش ترین brand جهان در رده نخست جا خوش کرده و کمپانی های آمازون و مایکروسافت نیز در رده های دوم و سوم این فهرست برای خود رنکینگ گرفته اند.

از این روی برند گوگل با ارزشی کمی بیش از 165 میلیارد دلار به رده چهارم افت کرده که با کاهشی 1 درصدی روبرو بوده. در این میان کمپانی مایکروسافت با رشدی 53 درصدی به ارزشی معادل 166 میلیارد دلار رسیده و جالب است که Amazon با رشد خیره کننده 60%، ارزشی 200 میلیارد دلاری یافته که به نظر بخشی از آن را مدیون همگیری ویروس کرونا و انتقال بازارهای جهانی از حالت فیزیکی به حالت اینترنتی بوده است.

فهرست برترین برندهای جهان در سال 2020
فهرست برترین برندهای جهان در سال 2020

در این فهرست جایگیری کمپانی سامسونگ در رده پنجمین برند با ارزش جهان، خود نمایی می کند. برند فیسبوک در رده 13 و برند اینستاگرام این کمپانی در رده 19 جای دارد. توجه داشته باشید که آمارهای بالا نشانگر ارزش کمپانی ها نیست بلکه منظور تنها نام بازرگانی و تجاری انهاست وگرنه درحالی که ارزش برند اپل 323 میلیارد دلار است، ارزش بازار این کمپانی بیش از 2 تریلیون دلار می باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا