ویندوز
روش ذخیره فایل ورد در کامپیوتر

به این آموزش امتیاز دهید
[کل: 0 میانگین: 0]
روش ذخیره فایل ورد در کامپیوتر
روش ذخیره فایل ورد در کامپیوتر
نرم افزار آفیس مایکروسافت ترجیح دارد تا اسنادتان را در جایگاه های آنلاین همانند OneDrive یا SharePoint ذخیره کنید و این حالت ذخیره سازی نیز در برنامه های Word، Excel و PowerPoint نیز بصورت پیش فرض و default می باشد. در این نوشتار چگونگی ذخیره اسناد Word در پوشه This PC یا همان رایانه را به شما نشان خواهیم داد، پس با ما همراه باشید.
این آموزش بر پایه واپسین نسخه های مایکروسافت آفیس تنظیم گردیده و شما چه از Office 365 و یا Office 2019 استفاده کنید، می توانید این نوشتار را پیگیری نمائید.
چگونه می توانیم اسناد Word را در This PC یا رایانه خود ذخیره نمائیم؟
برای انجام این کار می توانید گام های زیر را دنبال نمائید:
- برای آغاز کار برنامه ورد را در ویندوز خود باز نمائید. سپس در گوشه چپ نوار منوی بالای برنامه، File را بکلیکید.
- اکنون لینک Options را در پایین، گوشه چپ پنجره کلیک کنید. (اگر اکنون برنامه Word را باز کرده اید و در جایی هستید که می توانید یک new document را از یک template آغاز کنید و یا سندی را که پیشتر ذخیره کرده بودید باز کنید، تنها کافیست تا بدون نیاز به کلیک File، گزینه Options را کلیک کنید.)
- در ستون سمت چپ پنجره Word Options گزینه Save را انتخاب کنید. در زیر بخش Save documents، گزینه Save to Computer by default را با تیک دار کردن باکس کنار آن فعال نمائید.
- با انجام گام بالا زین پس برنامه Office شما اسنادتان را بصورت پیش فرض در پوشه Documents اکانت شما ذخیره خواهد کرد که معمولا چنین مسیری می باشد: C:\Users\NAME\Documents\
اگر می خواهید پوشه پیش فرض Word را تغییر دهیدمی توانید با کلیک Browse در سمت راست گزینه Default File Location، جای تازه ای را برای ذخیره اسناد خود برگزینید - پس از انجام گام های بالا، برای ذخیره تغییرات داده شده، دکمه Save را بکلیکید.
- با این تغییراتی که در برنامه دادید، برنامه های آفیس همانند Word، Excel و PowerPoint اسناد شما را بصورت پیش فرض در This PC یا همان رایانه شما ذخیره خواهند کرد.